Page 17 - NIS Odia May1-15
P. 17
ଯାହା ଚିନ୍ା ପ୍ରୋହର ଅଂଶ େିବଶଷ
ୁ
ବହାଇଯାଏ, ୋହା ବକବେ େି ପେୀକ୍ା ବନ୍ଦ ରହରଲ ମଧ୍ୟ ପେୀକ୍ା ରପ ଚର୍ତ୍ତାେ
ି
ୁ
ଭଲ ହଏ ନାହି ଁ । ଜବଣ ବଘାଷୋ ଅରନକ ଗୁେତ୍ୱପୂର୍ ଶିକ୍ା ମଳଲା
ୁ
ି
ତ୍ତ
ୁ
ି
ି
ି
ପରେବର୍୍ସ େିଷୟକୁ ହଦୟଙ୍ଗମ ରେିଏରଇ ପର୍ରୀକ୍ଷା ଏକ ଉର୍ସ୍ତର୍ରୀୟ ବେୈଠକବର କ୍ରମବର୍ଦ୍ଧିଷ୍ପୁ କବରାନା
ୃ
ି
ି
ି
ି
ି
ି
ି
କର ମନ ମଧ୍ୟବର ସ୍ଥାନେ କରୋ ପରବପ୍ରକ୍ଷ୍ରୀବର ଅଧ୍ୟକ୍ଷୋ କର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ନବରନ୍ଦ୍ ବମାଦ୍ରୀ ଜବଣ ଅଭଭାେକ
ୂ
ି
ଆେଶ୍କ । ଭମକାବର ଛାତ୍ରଛାତ୍ର୍ରୀଙ୍କ ସ୍ାସ୍ଥ୍ ରମ୍ପକ୍ସ୍ରୀେ ଅବନକ ରମର୍ା ଉପବର ଆବଲାକପାେ
କରଥିବଲ । ବେୈଠକବର ପର୍ରୀକ୍ଷା ସ୍ଥଗେ ରଖିୋ ବନଇ ପ୍ରସ୍ତାେ ଆରଥିଲା, ମାତ୍ର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ
ି
ି
ି
ପ୍ରଧାନମନ୍ତୀ ନରେନ୍ଦ୍ ରମାେୀ ଛାତ୍ରଛାତ୍ର୍ରୀଙ୍କ ସ୍ାସ୍ଥ୍କୁ ଦଷ୍ଟବର ରଖି ଏହି ପ୍ରସ୍ତାେକୁ ବରାକବଠାକ ମନା କରବଦଇଥିବଲ । ଯଦିଓ
ି
ି
ୃ
ୁ
ୁ
ରପ୍ାହକ ଆଗର ପର୍ରୀକ୍ଷା ବପ ଚର୍୍ସା ଆବଲାଚନାବର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ େିଦ୍ାଥ୍ସ୍ରୀଙ୍କ ଚାପମୁକ୍ତ ରଖିୋ
ି
ବନଇ ପରାମଶ୍ସ ବଦଇଥିବଲ । ମାତ୍ର େର୍୍ସମାନ ପରବପ୍ରକ୍ଷ୍ରୀବର ପର୍ରୀକ୍ଷା ରଦ୍ କରୋକ ୁ
ି
ି
ି
ି
ି
ପଡଛ । ଜ୍ରୀେନର ସ୍୍୍ନ ପୂରଣ ଲାଗ ପଲାମାବନ ଏପର ଜ୍ରୀେନଧାରା
ି
ି
ଦ୍ାରା ପରଚାଳେ ବହୋ ଦରକାର ବର ରମ୍ପକ୍ସବର ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ
ି
ି
ି
ି
ବରମାନଙ୍କ ଶିକ୍ଷା ବଦୋକୁ ସ୍ଥର କରଛନ୍ ।
ୁ
ି
ି
ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀଙ୍କ ଅଭଭାଷଣର ମୁଖ୍ାଂଶ: ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ୋଙ୍କ ମନ୍ତ ବଦଇ ପଲାମାନଙ୍କ ରହ କବଲ ଆବଲାଚନା
ି
ଚାପମୁକ୍ତ ରହିୋକୁ ବହବଲ ନଭ୍ସୟ ଆତ୍ମ ନିରତ୍ତେ ରାେତକୁ
ଜୀବନ ମନ୍ତରାରବ ଗ୍ହଣ କେ:
ବହାଇ ପର୍ରୀକ୍ଷା ରା୍୍ନା କର: ଆଜି ମୁଁ ତମକୁ ଏକ ଗୁେତ୍ୱପୂର୍ତ୍ତ ପେୀକ୍ା
ୁ
ୁ
ୁ
ପାଇ ଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ କେଛି । ପ୍ରରତୟୁକଙ୍କ ଏଥିରେ
ୁ
ରକରବ ବି , ପେୀକ୍ାକୁ ରୟ କେ ନାହି ଁ : ପର୍ରୀକ୍ଷା ପ୍ରଥମ ଥର ପାଇ ଁ ବହଉନାହି ଁ ୋ ହଠାେ ବହଉନାହି ଁ। କୃତିତ୍ୱେ ସହ ଉତୀର୍ତ୍ତ ରହବାକୁ ପଡିବ ।
୍
ପ୍ରେିେଷ୍ସ ମାର୍୍ସ-ଏପ୍ରଲ ମାରବର ପର୍ରୀକ୍ଷା ବହାଇଥାଏ । ବେଣୁ ଭୟ ଲାବଗ, ମାତ୍ର ପ୍ରକେପବକ୍ଷ ପେୀକ୍ା ରହଉଛି ରାେତକୁ ଆତ୍ମ ନିରତ୍ତେ
ୃ
ି
ପର୍ରୀକ୍ଷାଫଳ କ’ଣ ବହେ ବର ଚିନ୍ାବର ବଦହ ଖରାପ ବହାଇଯାଏ । କେବାେ ମାଧ୍ୟମ ର�ଉ ଁଥିପାଇ ଁ ଆମକୁ
ି
ପେୀକ୍ା ଚାପ ହଲ ବାହାରେ ଛାଡି ଆସ : େିଦ୍ାଥ୍ସ୍ରୀମାବନ ଆତ୍ମ ନଶ୍େ ବହୋ ଦରକାର ବଯ ରରାକାଲ େେ ରଲାକାଲ ମନ୍ତ
ି
ି
୍
୍
ି
ି
ି
ି
୍
ବରମାବନ ନଜର ପ୍ରସ୍ତୁେି ଠିକ୍ କରଛନ୍ । ବେଣୁ ନଜର ମାନରକ ଉଦ ବେଳନକୁ ପର୍ରୀକ୍ଷା ହଲ ୋହାବର ଆପଣାଇବାକୁ ରହବ ।
ି
ହି ଁ ଛାଡ ଆରୋ ଉଚେ । ପର୍ରୀକ୍ଷା ହଲ ଭେବର କପର ଉର୍ର ଭଲ ବଲଖାଯେ ୋହା ଉପବର ଧ୍ୟାନ
ି
ି
ି
ି
ି
ି
ି
ବକନ୍ଦ୍ିେ କରୋ ଦରକାର।
ି
ସବ ବିେୟ ପାଇ ଁ ସମାନ ସମୟ େିଅ : ଛାତ୍ରଛାତ୍ର୍ରୀମାବନ ପ୍ରବେ୍କ େିଷୟ ପଢା ପ୍ରେି ରମାନ ରମୟ
ୁ
ୁ
ି
ୁ
ବଦୋ ଦରକାର । ଯଦି େମ ପାଖବର ଦଇଘଣ୍ଟା ରମୟ ପଢା ପାଇ ଁ ଅଛ, ରେ େିଷୟ ମଧ୍ୟବର ଏହାକ ୁ
ୁ
ୋଣ୍ଟଦିଅ ।
ି
ି
୍ସ
ସଂକଳ୍ପ ସ୍ପଷ୍ଟ ରହବା ଉଚିତ: ସ୍୍୍ନକୁ ରାକାର କରୋ ଲାଗ ରଂକଳ୍ପ ଖୁେ ଗୁରତ୍ୱପୂର୍ । ବର ସ୍୍୍ନ କ’ଣ ୋହା
ୁ
ି
େବମ ନଜ ରଂକଳ୍ପ ଦ୍ାରା ସ୍ଥର କରୋ ଦରକାର । ରଂକଳ୍ପ ଦ୍ାରା ସ୍୍୍ନ ସ୍ଥର ବହୋ ପବର ଆଗବର ପଥ
ି
ି
ି
ି
ୁ
ି
ପରସ୍କାର ବଦଖାଯେ ।
ି
ୁ
“ ଯାହା ମନ ମଧ୍ୟବର ରହି ଚିନ୍ା ପ୍ରୋହ ଅଂଶ େିବଶଷ ବହାଇଯାଏ, ୋହା ବକବେ େି ଭଲ ହଏନାହି ଁ । ଶିକ୍କମାନଙ୍କ ସମୟ
ୁ
ୁ
ୁ
ଚାପମୁକ୍ତ େହ: ବଶୈଖିକ େିଷୟ ଜ୍ରୀେନର ରଫଳୋ ଓ େିଫଳୋର ବକେଳ ମାନଦଣ୍ଡ ନହ ଁ । େବମ ପେଚାଳନା ଓ ପ୍ରାକ୍ିକାଲ ଜ୍ାନ
ୁ
ି
ୁ
ୁ
ୁ
ୁ
ଜ୍ରୀେନବର କ’ଣ କରଛ ୋହା ଦ୍ାରା େମ ଜ୍ରୀେନ ଗଢା ହଏ । ବେଣୁ ନଜର ମାୋପୋ ଓ ରମାଜର ରନଇ ତାଲମ ରେବାକୁ ରହବ
ି
ି
ୁ
ି
ୁ
ୁ
ୁ
ପଡଥିୋର ଚାପବର ମୁକ୍ତ ରହ । ସମୟ ପେଚାଳନାେ ସୂତ୍ର ସମ୍କତ୍ତରେ
ି
ୁ
ବିପ୍ଳବୀମାନଙ୍କ ଦ୍ାୋ ଅନପ୍ରାଣୀତ ହଅ: େମ ରାଜ୍ବର ୭୫ଟି ଘଟଣା ଅନଧ୍ୟାନ କର, ଯାହା ଶିକ୍ାେିଅ : ପଲାମାନଙ୍କ ସମୟ
ୁ
ୁ
ୁ
ି
ୁ
ି
ବଦଶର ସ୍ାଧ୍ରୀନୋ ରଂଗ୍ରାମ ରହ ରଂଶ୍ଷ୍ଟ । ୋହା ବକୌଣର େିପ୍ଳେ୍ରୀଙ୍କ େ୍କ୍ତତ୍ୱ ରହ ମଧ୍ୟ ରାମଞ୍ର୍ ପେଚାଳନା ଓ ତା’େ ପଦ୍ତି ଓ ରକୌଶଳ
ି
ି
ି
ି
ରହିଥାଇପାବର। ନଜ ମାେଭାଷାବର ଏହି ଘଟଣାଗୁଡକୁ ଲପେନ୍ କର । ସମ୍କତ୍ତରେ ଶିକ୍ାେିଅ । ପାଠୟୁରେମେ
ୃ
ି
ି
ି
ି
ପୁୋ ବେତ୍ତକ ପାଇ ଁ ର�ାଜନା କେ: ଡଜିଟାଲ ମାଧ୍ୟମବର କାଯ୍ସ୍କାର୍ରୀ କରୋକୁ ଥିୋ ବଯବକୌଣର ି ଚରେବୟୁହ ମଧ୍ୟେ ମୁକୁଳିବ ଏଥିପାଇ ଁ
ି
ୁ
ୁ
ି
ୁ
ବଯାଜନାକୁ େଷ୍ସକ ପାଇ ଁ ପ୍ରସ୍ତୁେ କର । ଏଥିପାଇ ଁ େମର ବଜବଜୋପା, ବଜବଜମା, ଅଭଭାେକ ଓ ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ପୋମଶତ୍ତ େିଅ ।
ି
ପରାମଶ୍ସ ନଅ। ଉପରେଶାତ୍ମକ ନ ରହାଇ ବାସ୍ତବ
ି
ୃ
ୁ
ି
ଅବସେ ସମୟ ଅମୂଲୟୁ ସମ୍େ ସେଶ: ଅେରର ରମୟକୁ ବକବେ େି ଆକାରଣ ଭାେ ନାହି ଁ । ଏହା ଏକ େଷ୍ଟରକାଣ ସମ୍ନ୍ନ ହଅ: ପଲାମାରନ
ୃ
ରବରଳରବରଳ ତମେ ପୋମଶତ୍ତ ଗ୍ହଣ
ୁ
ି
ି
ରୁବଯାଗ । ଜ୍ରୀେନବର ଅେରର ରମୟ ନ ମଳବଲ ଜ୍ରୀେନ ବରାେଟ ପ୍ରାୟ ବହାଇଯାଏ । କେ ନ ପାେନ୍ତି। ପଲାମାରନ ଅରନକ
ି
ି
ୁ
ି
ନିଜକୁ ଆତ୍ମ ତାଲମ ପାଇ ଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ କେ: ମାଟ୍ରିକ ଓ ମାଧ୍ୟମକ େିଦ୍ାଥ୍ସ୍ରୀଙ୍କ ପଦାଙ୍କ ଅନରରଣ ପୂେ୍ସକ ସମୟରେ ରସମାନଙ୍କ ପତାମାତାଙ୍କ
ି
ି
ୁ
ି
ି
ନଜକୁ ବପଶାଗେ ବକୌଶଳ ପାଇ ଁ ପ୍ରସ୍ତୁେ କର ବରହି ଅନରାବର ନଜକୁ ୋଲମ ଦିଅ । ଦ୍ାୋ ପେଚାଳତ ହଅନ୍ତି। ରତଣୁ ବିରଶେ
ି
ି
ୁ
ି
ି
ୁ
ରକୌଣସ ବିେୟ ତମ ଚିନ୍ତାଧାୋେ ଅଂଶ ବିରଶେକ ରହଉ: େବମ ବଯବେବେବଳ ବକୌଣର ି ଉପରେଶାତ୍ମକ ନ ରହାଇ ରସମାନଙ୍କେ
ୁ
ି
ୁ
େିଷୟ ମନମଧ୍ୟବର ପ୍ରବେଶ କରାଅ, ୋହା େମର ଅଂଶେବଶଷ ବହାଇ ରହିୋକୁ ବକବେ ମଧ୍ୟ ମନରେ ଉର୍ମ ବୟୁବହାେେ ବୀଜ
ି
ମନର ଲବଭ ନାହି ଁ । ବପନ କେ ।
ି
ୁ
ନୟୁ ଇଣ୍ଆ ସମାଚାର 15
ଡି
୍