Page 21 - NIS Odia 16-30 April 2022
P. 21

କଭେ ଣଷ୍ୋେ      ି
                                                                                                 ନଆ ଭୋେତ, ନଆ ପେମ୍ପେୋ
                                                                                                  ୂ
                                                                                                         ୂ







































                                                                                       ି
                                                           ି
                                     ଆମ ଚୋରୀଭୋଇଙ୍କ ଭତଣେ ଏହି ସଣଚତନତୋ ସୃଷ୍ କେବୋକୁ ପଡବ ଣଯ,
                                                                                            ି
                                                                                                      ି
                                          ୁ
                                     ତୋଙ୍କ ମଧ୍ ପ୍ରତି ବଣର୍ଷ ଦଇବର୍ଷଣେ ଥଣେ ନିଜ ମୋଟେ ପେୀକ୍େ କେୋଇବୋକୁ
                                                            ୁ
                                                                                       ି
                                                          ି
                                     ଣହବ। ଫଳଣେ ମୋଟପୋଇ ଁ ଣକଉ ଁ ସୋେ ଓ କୀଟନୋଶକ ଆବଶ୍ୟକ େହିଛି
                                                                                  ି
                                     ତୋହୋ ଣବୈଜ୍ୋନିକ ଉପୋୟଣେ ସ୍େ ଣହୋଇପୋେବ। ଆପେ  ଜୋେିଥିଣବ ଆମ
                                                                    ି
                                     ଯୁବ ଣବୈଜ୍ୋନିକମୋଣନ ନୋଣନୋ ଫଟ�ୋଇଜେ ବିକୋଶ କେଛନ୍ତି, ଯୋହୋ ଏକ
                                                                       ବି
                                                                                             ି
                                     ଣଗମ୍ ଣଚଞ୍ଜେ ଣହବୋକୁ ଯୋଉଛି। -  ନଣେନ୍ଦ୍ ଣମୋଦୀ, ପ୍ରଧୋନମନ୍ତୀ

                                                                                                               ି
            ଅନ୍ଜ୍ାତରୀୟ ରାନଚର ବିକାଶ କରିବା ଲକ୍ଷ୍ୟ ରହିଛି। ସରର ଆବଶ୍ୟକତାକୁ   ଏଥିପାଇଁ ସ୍ତନ୍ତ ଇ-ବିରୟବତେୁ ବିକାଶ େିଗଚର େରୁତ କାଯ୍ୟ ରଧ୍ୟ ୋଲଛି।
                                                                                                        ୍
            ଆଖିଚର  ରଖି  ଶିକ୍ଷା  ବ୍ୟବସ୍ାଚର  ନୂତନ  ସିଲାବସ୍ର  ପ୍ରେଳନକୁ  ଗୁର ୁ ତ୍ୱ   ଭାରତରୀୟ ସାଚଙ୍ତିକ ଭାରାଚର ରଧ୍ୟ ଏହିପରି ପାଠ୍ୟକ୍ରରଗୁଡିକ ବିକଶିତ
            େିଆଯାଉଛି,  ଏଥିଲାଗ  ବଚଜଟ୍ ଚର  ଆବଶ୍ୟକ  ପାଣ୍ି  ବ୍ୟବସ୍ା  ବି   କରାଯାଉଛି ଯାହା ଭନ୍ନକ୍ଷର ଯୁବକରାନଙ୍ୁ ସଶକ୍ କରିବାକୁ ଯାଉଛି।
                                                                               ି
                            ି
                                                                      ୃ
                                                                                                         ି
            କରାଯାଇଛି। ଗ୍ାରାଞ୍ଚଳକୁ ଆଖଚର ରଖି ଗରିବ, େଳିତ, ପଛୁଆ ବଗ୍ର    ରାତଭାରାଚର ଶିକ୍ଷାୋନର ଗୁର ୁ ତ୍ୱକୁ ଅନୁଭବ କରି ବିଭନ୍ନ ରାଜ୍ୟଚର
                             ି

                                                                                             ୃ
            ପଲାଙ୍ୁ ଶିକ୍ଷା ଚେବା ଲାଗ ଇ ବିେ୍ୟା, ୋନ୍ କ୍ାସ୍  ୋନ୍ େ୍ୟାଚନଲ, ଡିଜିଟାଲ୍    ଚରଡିକାଲ୍  ଓ ଚଟଚକ୍ନିକାଲ୍  ଶିକ୍ଷା ରଧ୍ୟ ରାତଭାରାଚର ପ୍ରୋନ କରାଯାଉଛି।

              ି
                                          ୃ
                                                                                                     ି
            ଲାଚବାଚରଚଟାରରୀ, ଡିଜିଟାଲ୍  ୟୁନିଭସ୍ତିଟି ପ୍ରଭତି ବ୍ୟବସ୍ା କରାଯାଉଛି।   ବଚଜଟ୍  ଚଘାରଣା ଅନୁଯାୟରୀ ଯୁବକରାନଙ୍ୁ େକ୍ଷତାଭର୍ତିକ ତାଲର ଚେଇ
                                                                                                           ି
               ନ୍ୟାସନାଲ୍ ଡିଜିଟାଲ୍ ୟୁନିଭରସିଟି ଚହଉଛି ଭାରତର ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ାଚର   ଏହି  ଚକାଭଡ୍ ପରବର୍ତ୍ରୀ ସରୟଚର ଚେଶର ଆବଶ୍ୟକତା ତଥା ଚେଶକୁ
                                                                          ି

            ଏକ  ନିଆରା  ଏବଂ  େଷ୍ାନ୍କାରରୀ  ପେଚକ୍ଷପ।  ବିଶ୍ୱବିେ୍ୟାଳୟଚର   ଆତ୍ମନିଭ୍ର କରିବା ଲାଗ  ଏକ େକ୍ଷତା ଓ ଜରୀବରୀକା ଇଚକାସିଷ୍ମ୍ ବିକାଶ

                              ୃ
                                                                                  ି

                                                                                                        ୍
            ଆସନର  ଅଭାବ  ଏକ  ସରସ୍ୟା  ଚହାଇଛି,  କିନ୍  ଏହି  ପେଚକ୍ଷପ  ଶିକ୍ଷା   ପାଇଁ ବ୍ୟବସ୍ା କରାଯାଇଛି। ଏହିକ୍ରରଚର ଏକ ସ୍ତନ୍ତ ଚପାଟାଲ୍ (DESH
                                            ୁ
                                                                                ୍
                                      ି
            ବ୍ୟବସ୍ାଚର ଚବୈପ୍ଳବିକ ପରିବର୍ତ୍ନ ଆଣବ।  କାରଣ ବିଶ୍ୱତେରରୀୟ ଡିଜିଟାଲ   STACK  ଇଚପାଟାଲ  ଏବଂ  ଇ-ସ୍ଲଂ  ଲାଚବାଚରଚଟାରରୀଗଠନ
                                                                                               ି
                                                                                             ି
            ବିଶ୍ୱବିେ୍ୟାଳୟ ଯୁବକରାନଙ୍ୁ ବର୍ତ୍ରାନର ତଥା ଭବିର୍ୟତର ଆବଶ୍ୟକତା   କରାଯାଉଛି।  ଏହାଦ୍ାରା  ପଯ୍ୟଟନ,  ଚଡ୍ାନ୍,  ଆନିଚରସନ୍-କାଟ ୁ ୍ନ୍,
                                                                                       ୍
            ଏବଂ  ପୁନଃ  ଶିକ୍ଷାର  ଆବଶ୍ୟକତା  ପାଇଁ  ପ୍ରତେୁତ  କରିବ।  ରାନସିକ   ପ୍ରତିରକ୍ଷା  ଉତ୍ାେ  ପରି  ଶିଳ୍ପଗୁଡିକ  ଆବଶ୍ୟକ  େକ୍ଷ  ରାନବସର୍ଳ
            ବିକାଶଚର  ରାତଭାରାର  ଗୁର ୁ ତ୍ୱକୁ  େଷ୍ଚର  ରଖି  ସ୍ାନରୀୟ  ଭାରାଚର   ପାଇପାରିଚବ।  ଏଥିପାଇଁ  ଶିକ୍ଷା  ଚକ୍ଷତ୍ରର  ହିତାଧିକାରରୀଙ୍  ସହ  ଏକ
                                        ି
                       ୃ
                                      ୃ
            ଅଚନକ  ରାଜ୍ୟଚର  ଡାକ୍ରରୀ  ଏବଂ  ଚବୈରୟକ  ଶିକ୍ଷା  ଆରମ୍  ଚହାଇଛି।   ଆଚଲାେନାଚର ପ୍ରଧାନରନ୍ତରୀ ନଚରନ୍ଦ୍ ଚରାେରୀ ଗ୍ାରକୁ ଉର୍ତର ଗୁଣାତ୍ମକ
                                          ି
                                                                                  ନୟୁ ଇଣ୍ଆ ସମାଚାର | 16-30 ଏପ୍ଲ, 2022  19
                                                                                   ୍
                                                                                                       ଡି
                                                                                       ଡି
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26